Poslovno pregovaranje
Trening je namijenjen:
➔ menadžerima koji žele potaknuti svoje ljude na inovativne načine rješavanja problema
➔ timovima koji brinu o korisničkom iskustvu
➔ liderima koji žele naučiti praktični okvir za postizanje boljih rezultata kroz inoviranje i promjenu
Broj polaznika: do 12 u grupi
Trajanje: 16 nastavnih sati
O programu:
Design thinking je način rješavanja problema s pomoću strukturiranog procesa te skupa metoda i tehnika koje izvorno potječu od dizajnera. Design thinking metodologija izravno utječe na inovatorski kapacitet organizacije i njegovom se primjenom ideje pretvaraju u vrijednost.
DT koristimo kad pokušavamo riješiti tri osnovna pitanja u stvaranju vrijednosti:
- Što bi točno kupci/korisnici/klijenti željeli ili trebali?
- Je li ideja tehnički izvediva?
- Koliko je ideja profitabilna?
Na raskrižju poželjnosti, izvodivosti i profitabilnosti (Desirability, Feasibility, Profitability) nalazi se sveti gral rasta biznisa.
Design thinking djeluje iz pozicije radikalne empatije. Radikalna empatija je koncept u kojem se stavljamo u poziciju svih stakeholdera i potom testiramo i prototipiramo rješenja stalno tražeći povratne informacije. Ovakav pristup čini da logičke i poslovne greške (koje se u procesu kreacije redovito pojavljuju) uočimo u vrlo ranoj fazi dok su još jeftine. Također – količina uvida koje prikupljamo koristi nam da rješenja koja nudimo budu visoko usklađena sa potrebama svih stakeholdera: kupaca, izvođača i investitora.
Prije samo pedesetak godina glavna moneta kojom se mjerio uspjeh bila je posjedovanje (sredstava za rad, kapitala, prirodnih resursa). U današnjem globalno povezanom svijetu uspjeh se mjeri sposobnošću inoviranja. Ako uspijevate pronaći rješenja za probleme koje brinu vaše kupce – kapital će pronaći vas.
Design thinking je metodologija pomoću koje škakljivim problemima pristupamo onako kako to rade uspješni dizajneri. Osnova ove metode i stav od kojeg sve kreće je empatija: rješavanju problema pristupamo tako da saznamo kako će predloženo rješenje doživjeti korisnik usluge ili proizvoda. Nakon što smo ispitali što kupac želi ili što ga muči pristupamo izradi rješenja koje malim koracima čiji se rezultati ispituju i prototipiraju u svakom stupnju napreduje prema kraju. Proizvodi, reklame, usluge, rješenja, sučelja ili kompletna korisnička iskustva dobiveni ovakvom metodologijom rezultatima nadmašuju one koji je ne koriste a rezultati kompanija koje njeguju DT kulturu mjerljivi su i rastom cijena njihovih dionica na burzi.
Ova metodologija pomaže svima: od marketinških odjela do proizvodnih hala, od mikropoduzetnika do globalnih korporacija.
Design thinking proces je konstruiran tako da nas pri svakoj prepreci vraća na početak tako da cijena promašenih rješenja ostaje niska a inovativnost i profitabilnost visoka. Svaki proces razvoja inovacije je drugačiji a na ovom treningu nudimo izbor najpopularnijih DT tehnika gdje u praktičnom radu rješavamo jedan odabrani poslovni problem – inovaciju.
Trening je konstruiran kao facilitacija stvarnog ili simboličnog problema koji polaznici rješavaju i tako uče iskustveno.
Grupa praktično prolazi pet faza procesa Design Thinkinga – Empathize, Define, Ideate, Prototype i Test izabirući klasične Design Thinking tehnike ovisno o problemu koji rješavaju. Ishod nikad nije unaprijed poznat niti postoje posve ispravna ili posve kriva rješenja.
Design thinking tehnike koje pri rješavanju problema koristimo su:
- Stakeholder Mapping
- Interview
- 2×2 Matrix
- How-Why Laddering
- Feedback
- POV Techniques
- Deep Dive
- Value Network Mapping
- Creating Personas
- Emapthy Map
- Customer Journey Mapping
- Storytelling
- Prototyping
i druge…
Za prijavu nam pošaljite e-mail na pozdrav@praktikumsustavi.hr ili jednostavno nazovite +385917644466. Javiti ćemo Vam se odmah ili najkasnije unutar 24 sata.
Ovaj trening izvodi se u terminu koji usklađujemo s klijentom. Za više informacija javite nam se na pozdrav@praktikumsustavi.hr ili telefonski na +385917644466.
Čujemo se! 🙂
Toni Babić je certificirani NLP trener i coach te Provocative Change Works praktičar
Konzultantskim i trenerskim poslom iz područja razvoja ljudskih potencijala bavi se od 2011. nakon što je godinama prikupljao iskustvo na poslovima u prodaji i menadžmentu. Radio je za prodajne i proizvodne organizacije kao i one fokusirane na usluge u telekom, industrijskim i ICT uslugama.
Često govori na konferencijama Superprodavač, JCI, Best Stay i Poslovni uzlet. Član je Hrvatske udruge za coaching, HR Centra, Udruge U4HR te međunarodne udruge NLP trenera PSiNLP.
Trenutno najviše radi na programima povećanja agilnosti prodajnih timova skrojenima po mjeri svakog pojedinog klijenta.
Za sebe kaže:
Moj uspjeh je uspjeh mojih klijenata. Zato što nemam čarobni štapić, kao coach često idem van uobičajenih okvira kako bih pomogao svojim klijentima u ostvarenju onog što žele.
Koristim klasične modele (ciljni model, spiralnu dinamiku) kao i provokativni pristup (PCW) te cijeli niz intervencija: NLP tehnike, mini konstelacije, rad sa transom i druge. Kao trener njegujem suvremen pristup učenju uz prilagodbu specifičnostima svake nove grupe i svakog novog klijenta.
- Sadržaj
-
Design thinking proces je konstruiran tako da nas pri svakoj prepreci vraća na početak tako da cijena promašenih rješenja ostaje niska a inovativnost i profitabilnost visoka. Svaki proces razvoja inovacije je drugačiji a na ovom treningu nudimo izbor najpopularnijih DT tehnika gdje u praktičnom radu rješavamo jedan odabrani poslovni problem – inovaciju.
Trening je konstruiran kao facilitacija stvarnog ili simboličnog problema koji polaznici rješavaju i tako uče iskustveno.
Grupa praktično prolazi pet faza procesa Design Thinkinga – Empathize, Define, Ideate, Prototype i Test izabirući klasične Design Thinking tehnike ovisno o problemu koji rješavaju. Ishod nikad nije unaprijed poznat niti postoje posve ispravna ili posve kriva rješenja.
Design thinking tehnike koje pri rješavanju problema koristimo su:
- Stakeholder Mapping
- Interview
- 2×2 Matrix
- How-Why Laddering
- Feedback
- POV Techniques
- Deep Dive
- Value Network Mapping
- Creating Personas
- Emapthy Map
- Customer Journey Mapping
- Storytelling
- Prototyping
i druge…
- Prijava
-
Za prijavu nam pošaljite e-mail na pozdrav@praktikumsustavi.hr ili jednostavno nazovite +385917644466. Javiti ćemo Vam se odmah ili najkasnije unutar 24 sata.
- Termini
-
Ovaj trening izvodi se u terminu koji usklađujemo s klijentom. Za više informacija javite nam se na pozdrav@praktikumsustavi.hr ili telefonski na +385917644466.
Čujemo se! 🙂
- Trener
-
Toni Babić je certificirani NLP trener i coach te Provocative Change Works praktičar
Konzultantskim i trenerskim poslom iz područja razvoja ljudskih potencijala bavi se od 2011. nakon što je godinama prikupljao iskustvo na poslovima u prodaji i menadžmentu. Radio je za prodajne i proizvodne organizacije kao i one fokusirane na usluge u telekom, industrijskim i ICT uslugama.
Često govori na konferencijama Superprodavač, JCI, Best Stay i Poslovni uzlet. Član je Hrvatske udruge za coaching, HR Centra, Udruge U4HR te međunarodne udruge NLP trenera PSiNLP.
Trenutno najviše radi na programima povećanja agilnosti prodajnih timova skrojenima po mjeri svakog pojedinog klijenta.
Za sebe kaže:
Moj uspjeh je uspjeh mojih klijenata. Zato što nemam čarobni štapić, kao coach često idem van uobičajenih okvira kako bih pomogao svojim klijentima u ostvarenju onog što žele.
Koristim klasične modele (ciljni model, spiralnu dinamiku) kao i provokativni pristup (PCW) te cijeli niz intervencija: NLP tehnike, mini konstelacije, rad sa transom i druge. Kao trener njegujem suvremen pristup učenju uz prilagodbu specifičnostima svake nove grupe i svakog novog klijenta.